Odmiany Research
-35%

olej z konopi tłoczony na zimno 100ml BIO

    €9.95901545201008137
    W magazynie
    Dyskretne opakowanie
    Szybka dostawa
    Jakość premium

    Opis

    Chcesz sprawdzić moc superżywności zawartą w oleju konopnym? Nasz tłoczony na zimno olej konopny pełny jest niezbędnych składników odżywczych, które wzbogacą każdą dietę. Ten smaczny olej o szerokim działaniu nie tylko poprawia smak surowych potraw, ale działa też jako doskonały produkt do pielęgnacji skóry.

    Więcej informacji
    Dyskretne opakowanie
    Szybka dostawa
    Jakość premium

    Opis

    Zalety produktów spozywczych z konopi
    Chcesz sprawdzic moc superzywnosci zawarta w oleju konopnym? Nasz tloczony na zimno olej konopny BIO pelny jest niezbednych skladników odzywczych, które wzbogaca kazda diete. Ten smaczny olej o szerokim dzialaniu nie tylko poprawia smak surowych potraw, ale dziala tez jako doskonaly produkt do pielegnacji skóry.

    Skorzystaj z zalet organicznego oleju konopnego
    Olej konopny jest jednym z najlepszych zródel niezbednych nienasyconych kwasów tluszczowych oraz przeciwutleniaczy. Dzieki temu wplywa wyjatkowo korzystnie na uklad krazenia i chroni cialo przed skutkami starzenia sie. Nasz ekologiczny olej konopny jest produktem calkowicie nienasyconym i nierafinowanym. Dzieki lagodnemu orzechowemu smakowi jest pysznym dodatkiem do salatek, dressingów i sosów.

    Lagodny orzechowy smak
    Uwielbiamy dodawac olej konopny do potraw na surowo. Swieze pesto (z dodatkiem bazylii i nasion konopi) czy ziolowy sos vinaigrette (z octem balsamicznym i swiezym tymiankiem) sa naszymi sztandarowymi przepisami. Olej najlepiej stosowac na zimno, gdyz w takiej postaci zachowuje wysoka zawartosc niezbednych aminokwasów. 30 ml oleju zawiera zalecana dzienna ilosc niezbednych kwasów tluszczowych. To znaczy, ze zaledwie 2 lyzki stolowe dostarczaja bogactwa skladników odzywczych.

    Pyszny i dobry na wszystko
    Czy wiesz, ze olej konopny ma wskaznik SPF 6? Oznacza to, ze po nalozeniu na skóre pelni role naturalnej ochrony przed sloncem. Bedac w 100% produktem roslinnym, jest odpowiedni zarówno dla wegan, jak i osób na lekkostrawnej diecie. Olej konopny ma same zalety.

    Superzywnosc na bazie konopi daje mnóstwo wyjatkowych korzysci
    Przez setki lat olej konopny pozyskiwany z nasion konopi stosowany byl z uwagi na swoje wlasciwosci zdrowotne. Nasiona konopi sa odzywcze z wielu powodów, ale najwazniejsze sa wysokiej jakosci tluszcze powstajace podczas wytwarzania oleju w procesie tloczenia na zimno. Bogactwo fitoskladników, zdrowych tluszczów i antyoksydantów w wieloraki sposób poprawia stan zdrowia. Wplywa miedzy innymi na równowage hormonalna, zapobiega starzeniu sie i chroni skóre.

    Ukojenie dla skóry:
    Witamina E zawarta w oleju konopnym zmniejsza stan zapalny i nawilza, dzieki czemu doskonale lagodzi podrazniona skóre przy takich schorzeniach, jak egzema, luszczyca i wysypka.

    Wlosy pelne blasku:
    Spozywanie oleju konopnego lub nakladanie go co tydzien w formie maski na wlosy moze w duzym stopniu poprawic nawilzenie wlosów. A to oznacza bardziej lsniace i zdrowo wygladajace wlosy.

    Ulga w bólu artretycznym:
    Dzialanie immunomodelujace nienasyconych kwasów tluszczowych w polaczeniu z przeciwzapalnym dzialaniem witaminy E oraz kwasów omega-3 moze pomóc zlagodzic objawy zapalenia stawów.

    Przeciwutleniacze w walce z procesami starzenia:
    Kluczem do starzenia sie z wdziekiem sa przeciwutleniacze. Z biegiem czasu w organizmie kumuluja sie szkodliwe czynniki wywolane dzialaniem wolnych rodników. Spozywanie produktów z wysoka zawartoscia przeciwutleniaczy neutralizuje dzialanie wolnych rodników, co chroni komórki przed uszkodzeniem.

    Równowaga hormonalna:
    Badania wykazaly, ze kwasy ?-linolenowe (GLA) sa pozyteczne w przywracaniu równowagi hormonalnej. W przypadku kobiet moga one zlagodzic objawy zespolu napiecia przedmiesiaczkowego i zmniejszyc bóle menstruacyjne.

    Wieksza odpornosc:
    Konopie sa odzywcze z wielu powodów, ale najwazniejszym sa wysokiej jakosci tluszcze zawarte w oleju tloczonym na zimno. Kwasy tluszczowe sa niezbedne do modulowania czynnosci ukladu odpornosciowego.

    Mocne serce i odporny uklad nerwowy:
    Wiadomo juz, ze nienasycone kwasy tluszczowe wplywaja na wzmocnienie serca. GLA pomaga obnizyc stezenie zlego cholesterolu i zapobiega odkladaniu sie w tetnicach tluszczów nasyconych. Niezbedne kwasy tluszczowe sa nieodzowne takze dla ukladu nerwowego.

    Produkty Sensi Seeds Hemp Foods nie zawieraja zadnych dodatków i sa calkowicie naturalne. Nasze najwyzszej jakosci produkty organiczne sa przebadane i posiadaja certyfikat EKO.

    Wiec wzmocnij swój organizm, kupujac juz teraz olej z konopi BIO!

      Opinie

      Możesz przeczytać też nasze opinie w innym języku.: